VŠADE DOBRE, DOMA NAJLEPŠIE
Odporúčame, aby ste nabíjanie vykonávali poväčšine z pohodlia domova, pretože je to zvyčajne najlacnejší a najpohodlnejší spôsob nabíjania – rovnako jednoduchý ako nabíjanie vášho telefónu.
URÝCHLITE SI TO S DOMÁCOU NABÍJAČKOU
Najrýchlejší spôsob domáceho nabíjania je pomocou profesionálne nainštalovanej domácej nabíjačky. Váš miestny predajca vám môže pomôcť nájsť odporúčaných poskytovateľov domácich nabíjačiek vo vašej oblasti.
BEZPEČNÉ NABÍJANIE, BEZ OHĽADU NA POČASIE
Naše odporúčané domáce nabíjačky schválil vládny Úrad pre nízkoemisné vozidlá (OLEV, Office for Low Emission Vehicles) a ich použitie je bezpečné v každom počasí. Či už prší, alebo svieti slnko, vždy budete pripravení jazdiť na elektrinu.
PLNE ELEKTRICKÝ RANGE ROVER
Nový plne elektrický Range Rover je možné predobjednať na vybraných trhoch od konca roka 2023.
NABÍJANÍM DOMA ŠETRÍTE PENIAZE
Zapojenie do elektrickej siete je nielen neuveriteľne pohodlné, ale môže byť aj nákladovo efektívnejšie ako každodenné prevádzkovanie vozidla s benzínovým alebo naftovým pohonom. Nabíjaním doma zvyčajne tiež ušetríte viac peňazí ako nabíjaním mimo domova. Používanie tarify za elektrinu mimo špičky môže ešte viac znížiť vaše náklady.
DENNÝ NÁJAZD 16 KM
Úspora 457 libier ročne1
DENNÝ NÁJAZD 32 KM
Úspora 784 libier ročne1
DENNÝ NÁJAZD 64 KM
Úspora 1 554 libier ročne1
DENNÝ NÁJAZD 96 KM
Úspora 1 513 libier ročne1
NABÍJANIE ELEKTRICKÉHO HYBRIDU (PHEV) MIMO DOMU
SLEDUJTE PRIEBEH NABÍJANIA ODKIAĽKOLVEK
ČASY NABÍJANIA
Naše údaje o rýchlosti nabíjania na DC rýchlonabíjačkách – zvyčajne na diaľničných čerpacích staniciach a hlavných cestách – sú uvádzané až do 80 percent nabitia batérie. Rýchlosť nabíjania sa totiž výrazne spomalí nad hodnotou 80 percent, aby sa ochránila batéria a optimalizovala sa jej životnosť.
Vozidlá | Maximálny elektrický dojazd | Domáce a verejné nabíjanie striedavým prúdom (7 kW) 0 – 100% | Rýchle nabíjanie jednosmerným prúdom (50 kW) 0 – 80% |
---|---|---|---|
Range Rover elektrický hybrid | Až 121 km†† | od 5 hodín3 | od 60 minút |
Range Rover Sport elektrický hybrid | Až 123 km†† | od 5 hodín3 | od 40 minút3 |
Range Rover Velar elektrický hybrid | Až 65 km†† | od 2 hodín 30 minút3 | od 30 minút3 |
Range Rover Evoque elektrický hybrid | Až 68 km†† | od 2 hodín 12 minút3 | od 30 minút3 |
Discovery Sport elektrický hybrid | Až 61 km†† | od 2 hodín 12 minút3 | od 30 minút3 |
Defender elektrický hybrid | Až 50 km†† | od 2 hodín 30 minút3 | od 30 minút3 |
POKRAČOVAŤ V SKÚMANÍ ELEKTRICKÝCH A ELEKTRICKÝCH HYBRIDNÝCH VOZIDIEL
†† Uvedené hodnoty vychádzajú z oficiálnych testov výrobcu v súlade s legislatívou EÚ pri plne nabitom akumulátore. Slúžia len na porovnanie. Hodnoty dosiahnuté v reálnej prevádzke sa môžu líšiť. Hodnoty emisií CO2, spotreby paliva či energie a dojazdu sa môžu meniť v závislosti od rôznych faktorov, napríklad od spôsobu jazdy, okolitých podmienok, zaťaženia, namontovaných diskov kolies a príslušenstva, aktuálnych podmienok na trase a stavu akumulátora. Hodnoty dojazdu sa určili pomocou sériovo vyrábaného vozidla na štandardizovanej trase.
1 Pri výpočte úspory sa vychádzalo z poskytnutých príkladov denného nájazdu. Pri výpočte sa použil dojazd na elektrinu eAER podľa postupu WLTP modelu Range Rover Evoque 1.5P P300e PHEV s pohonom AWD a automatickou prevodovkou vo výbave R-Dynamic (55 km), jeho využiteľná kapacita akumulátora (12,2 kWh), priemerné náklady na elektrinu pri štandardnej sadzbe (19 p/kWh) a kombinovaná spotreba spaľovacieho motora uvedeného vozidla po vybití akumulátora podľa postupu WLTP (9,1 l/100 km). A to v porovnaní s kombinovanou spotrebou paliva podľa postupu WLTP modelu RR Evoque 2.0P P200 s pohonom AWD a automatickou prevodovkou vo výbave R-Dynamic S (8,9 l/100 km) a priemernými nákladmi na liter benzínu (1,35 libry) pri rovnakom počte kilometrov za 1 rok. Údaje boli správne v čase uverejnenia.
2 Kompatibilné len so smartfónmi. Závisí od dostupnosti platforiem tretích poskytovateľov na trhu a mobilného signálu.
3 Časy nabíjania sa môžu líšiť v závislosti od mnohých faktorov, okrem iného napríklad od veku, stavu, teploty a aktuálnej úrovne nabitia akumulátora, použitého zariadenia a dĺžky trvania nabitia.