NAJDYNAMICKEJŠÍ SYSTÉM ODPRUŽENIA ZNAČKY RANGE ROVER

Získajte väčšiu kontrolu nad výkonom Vášho SV.

Systém odpruženia 6D Dynamics, ktorý nahrádza tradičné stabilizátory sofistikovaným hydraulickým obvodom, poskytuje výnimočnú úroveň eliminácie bočných náklonov a výrazne znižuje náklon pri zrýchľovaní a brzdení. V skutočnosti tento systém, ktorý je svetovou novinkou, obmedzuje nakláňanie karosérie tak účinne, že aj na celoročných pneumatikách zvláda 1,1 g bočného preťaženia.

Výsledkom je najpútavejší Range Rover Sport všetkých čias.

Popri úspore hmotnosti 8 kg v porovnaní s tradičnými systémami redukujúcimi bočné náklony, odpruženie 6D Dynamics inteligentne reaguje na rôzne štýly jazdy - poskytuje vám širokú škálu jazdných vlastností, ktoré odrážajú vaše aktuálne prostredie.

Nový režim SV zahŕňa jedinečnú kalibráciu tuhosti priečneho nakláňania, tuhosti pozdĺžneho nakláňania, stláčania aj rozťahovania tlmičov, ako aj zníženie vozidla o ďalších 15 mm na zabezpečenie maximálnej dynamiky jazdy.

A keďže vozidlo zostáva plochejšie a hmotnosť je rovnomernejšie rozložená, väčšia brzdná sila sa prenáša na zadnú časť vozidla, čím sa zlepšuje brzdný účinok.

Ide o najvyšší jazdný komfort a schopnosti, ktoré očakávate od Range Roveru, s obmedzeným nakláňaním a tuhosťou, ktorú očakávate od športového vozidla.

PRVÉ 23" KOLESO Z UHLÍKOVÝCH VLÁKIEN

Významná úspora hmotnosti, pevnosť a tuhosť. Všetky vlastnosti, ktoré posúvajú hranice jazdnej dynamiky, sú prítomné v 23" kolese SV z uhlíkových vlákien. Zrodilo sa po troch rokoch prísneho vývoja a testovania, pričom predstavuje neúnavné zameranie na výnimočnosť.

Kombinovaná sada kolies s inovatívnym deleným päťlúčovým dizajnom, ktorý je možný vďaka zložitému vrstveniu výpletov z uhlíkových vlákien, ponúka úsporu 21 kg oproti jej kovanému hliníkovému ekvivalentu. To znamená rýchlejšie zrýchlenie aj spomalenie, väčšiu agilitu a vyššiu úsporu paliva.

Vynikajúca pevnosť a tuhosť, ktorú poskytuje inovatívna štruktúra uhlíkového kompozitu a proces tvarovania, znamená aj väčšiu stabilitu riadenia. Je to koleso, ktoré posúva hranice jazdnej dynamiky a zlepšuje pôžitok vodiča na ceste aj v teréne.
K dispozícii sú lesklé aj matné možnosti tónovania s odhalenými vláknami, pričom povrchová úprava je prispôsobená farbe karosérie vášho vozidla.

KORUNOVANÁ KONTROLA PNEUMATÍK

Range Rover Sport SV je prvý Range Rover v histórii, ktorý používa kolesá s rozdielnou šírkou - 285 mm vpredu a 305 mm vzadu, čo poskytuje dodatočnú trakciu a kontrolu.

Túto plnokrvnú stabilitu umocňujú exkluzívne pneumatiky od ikony motoristického športu, spoločnosti Michelin. Pneumatiky Pilot Sport All Season 4 s priemerom 23 palcov majú jedinečný dizajn, ktorý je dostupný len pre Range Rover Sport SV a poskytuje o 12 % vyššiu úroveň priľnavosti ako letné pneumatiky montované na predchádzajúci Range Rover Sport SVR.

23-palcová pneumatika Pilot Sport All Season 4, vyrobená modulárnym výrobným procesom C3M spoločnosti Michelin pre maximálnu konzistenciu výkonu, sa kvalifikuje do úplne novej kategórie ETRTO (Európska technická organizácia pre pneumatiky a ráfiky) - High Load Capacity (HLC), ktorá umožňuje pneumatike znášať väčšie zaťaženie pri vyšších rýchlostiach.

UHLÍKOVO-KERAMICKÉ BRZDY PRVÝKRÁT NA RANGE ROVERI

Range Rover Sport SV je vybavený jedinečným brzdovým systémom IPB (Integrated Power Booster) pre bezkonkurenčný brzdný výkon, ktorý bol vyvinutý v spolupráci so svetovým lídrom v oblasti brzdovej technológie, spoločnosťou Brembo.

Vďaka zvýšenej odolnosti voči vysokým teplotám a bezkonkurenčnému rozloženiu tlaku dosahuje tento výkonný brzdový systém výnimočný výkon, odolnosť voči vädnutiu a znížené opotrebovanie. Tímom SV bol nakalibrovaný tak, aby poskytoval najresponzívnejší pocit z brzdového pedála, aký kedy v modeli Range Rover bol.

Brzdové kotúče s priemerom 440 mm, ktoré boli vyvinuté na základe technológie z Formuly 1, sú najväčšie kotúče, aké sa montujú na sériové vozidlá.
Ľahký keramický materiál každej brzdy, ktorý zaručuje vysokú mechanickú pevnosť a odolnosť, je vystužený uhlíkovými vláknami a na oboch stranách kotúča má dodatočnú keramickú treciu vrstvu. Neodpružená hmotnosť naprieč všetkými štyrmi rohmi karosérie je znížená o výrazných 34 kg.

Dokonca aj pri intenzívnom teple vznikajúcom pri ostrých jazdách na okruhu - a testovaní pri viac ako dvojnásobku požiadaviek normy AMS (Automotive Sport) - jedinečné krížové usporiadanie ôsmich piestikov poskytuje optimalizovanú cirkuláciu tlaku na platničky a odolnosť proti vädnutiu, ktorá prekonáva mnohé športové vozidlá.

Na povrchu máte na výber z exkluzívnych farebných odtieňov SV, ktoré dokonale ladia s brzdovými strmeňmi a ostatnými povrchovými úpravami exteriéru. Je to skrátka brzdový systém, ktorý vyzerá rovnako dynamicky ako pôsobí.

NAJVÝKONNEJŠÍ RANGE ROVER VŠETKÝCH ČIAS

Zažite exkluzívny výkon SV.

Benzínový motor V8 MHEV s objemom 4,4 litra, ktorý je vyhradený len pre Range Rover Sport SV, dosahuje pulzujúci výkon 635 k, krútiaci moment 800 Nm a zrýchlenie 0-100 km/h za 3,6 sekundy.*. A popri tom všetkom je to historicky najúspornejší motor V8 v Range Roveri.

Range Rover Sport SV, ktorému pomáhajú paralelné turbodúchadlá twin-scroll pre citlivú odozvu a zvyšovanie výkonu v celom rozsahu otáčok, zaručuje lepšiu ovládateľnosť, maximálny výkon a účinnosť v porovnaní s akýmkoľvek predchádzajúcim modelom Range Rover V8.

Každý valec disponuje technológiou striekaných vložiek - typické oceľové vložky sú nahradené extrémne tenkým kovovým nástrekom. Tým sa znižuje hmotnosť aj trenie a zároveň sa zlepšuje prenos tepla a tepelná účinnosť. Variabilné sanie Valvetronic a systém dvojitého časovania ventilov VANOS zvyšujú činnosť vačky pre optimálny výkon spaľovania.

V režime Dynamic Launch Mode systém MHEV zvyšuje výkon pomocou elektrickej asistencie, aby zabezpečil čo najrýchlejšie zrýchlenie vozidla.

Range Rover SV znie rovnako dobre ako jazdí. Aktívny výfukový systém je vybavený dvojstupňovými elektronicky riadenými ventilmi, ktoré poskytujú účelné, modulované pulzovanie pri ľahšom stlačení plynu.

Po aktivácii režimu SV sa mapovanie zmení na nastavenie viac orientované na výkon - výfukové ventily sa otvárajú a zostanú otvorené častejšie. S vyššími otáčkami motora a väčším, trvalejším prúdením vzduchu rezonuje ostrý a tvrdý charakter SV s plným teatrálnym účinkom.

DOKONALÝ POHLCUJÚCI ZVUK

Fyzicky vnímajte tok svojej hudby. Predné sedadlá SV Body and Soul, poháňané technológiou SUBPAC™ s hmatovým a oveľa rozsiahlejším rozsahom než tradičné reproduktory, premieňajú zvuk na hlboko pohlcujúce a vyladené fyzické basy.

Vibroaktívna technológia SUBPAC™, ktorú používajú profesionálni hudobní producenti a zvukoví dizajnéri na celom svete, kombinuje softvér na optimalizáciu umelej inteligencie s dvoma haptickými zosilňovačmi a štyrmi zabudovanými snímačmi.

Dopĺňa 29 reproduktorov audiosystému Meridian Signature. Je to úplná revolúcia automobilového audia a zmena paradigmy vášho zážitku z hudby.

Biometrické testovanie preukázalo, že sedadlo Body and Soul so šiestimi wellness režimami od "pokojného" po "povzbudzujúci" prináša cestujúcim merateľné benefity vrátane zníženia stresu a zlepšenia koncentrácie.

Sedačka SV Body and Soul prináša na každej ceste najintenzívnejší a najosobnejší mediálny zážitok podporovaný intuitívnymi bezpečnostnými upozorneniami.

POKRAČUJTE V OBJAVOVANÍ

Front view of Range Rover SV

NOVÝ RANGE ROVER SPORT SV

NOVÝ RANGE ROVER SPORT SV Vzrušujúci, dynamický, asertívny.

SV logo

SPECIAL VEHICLE OPERATIONS

Bezkonkurenčný luxus. Bezkonkurenčný výkon.

Range Rover Sport carpathian grey parked in parking area

MODELY A TECHNICKÉ PARAMETRE

Pozrite si celý modelový rad a technické údaje.

*Krútiaci moment až 800 Nm a zrýchlenie z 0 na 100 za 3,6 s pri použití kombinovaného výkonu motora a MHEV systému, režimu Dynamic Launch Mode a kolies i bŕzd z uhlíkových vlákien.

 

Zobrazený model SV je vo farbe Carbon Bronze Matte, ktorá je už plne pridelená a už nie je k dispozícii. O aktuálnej dostupnosti sa informujte u miestneho predajcu.​