ČASTÉ OTÁZKY O SYSTÉME CONNECT

APLIKÁCIE INCONTROL A WI-FI HOTSPOT.
NÁVRAT KU PODPORA PRE INCONTROL

WI-FI HOTSPOT (WI-FI PREPOJENIE)

OPEN ALL
Čo to je Wi-Fi Hotspot (Wi-Fi prepojenie)?
Bude Wi-Fi Hotspot zaisťovať nepretržité Wi-Fi pripojenie počas jazdy?
Potrebujem SIM kartu pre moje Wi-Fi pripojenie?
Aký typ SIM karty si mám zaistiť?
Potrebuje mať moja SIM karta rozsah prenášaných dát?
Má Jaguar Land Rover preferovaného poskytovateľa SIM kariet?
Môžem využiť dáta z balíka, ktorý už mám na mobilnom telefóne?
Môžem si objednať Wi-Fi prepojenie samostatne, alebo je prepojené s inými voľbami?
V akom type sietí pracuje Wi-Fi prepojenie?

INCONTROL REMOTE PREMIUM (DIAĽKOVÉ OVLÁDANIE INCONTROL - PRÉMIOVÁ VERZIA)

OPEN ALL
Ako si predplatím prémiovú verziu diaľkového ovládania?
Čo to je funkcia "Beep and Flash" (Zapípaj a zablikaj)?
Čo to je funkcia diaľkového zamknutia (Remote Lock)?
V prípade verzie F-TYPE Convertible, stiahne diaľkové zamknutie aj strechu?
Čo je funkcia diaľkového odomknutia (Remote Unlock)?
Čo robí funkcia diaľkového ovládania klímy (Remote Climate)?
Prečo dostávam chybové hlásenie, keď si vyžiadam prevádzku diaľkového ovládania InControl na smartfóne?
Čo robí funkcia Alarm Reset (Reštartovanie alarmu)?
Ako funguje diaľkové ovládanie klímy?
Čo robí funkcia Wake Up (Zobudiť)?
Prečo sú niektoré / všetky z funčných tlačidiel diaľkového ovládania InControl v mojej aplikácii diaľkového ovládania InControl na mojom smartfóne šedé?
Prečo dostávam chybové hlásenie, keď si vyžiadam prevádzku diaľkového ovládania klímy?
Prečo moja funkcia klímy ukazuje inú teplotu než ktorú som nastavil pomocou diaľkového ovládania na smartfóne?

APPLE WATCH

OPEN ALL
Ako dostanem aplikáciu na moje Apple Watch?
Prečo nemôžem nájsť funkciu Jazdy na mojej aplikácii diaľkového ovládania na Apple Watch?
Čo sa stane, keď spustím diaľkové ovládanie klímy z aplikácie pre Apple Watch?

APLIKÁCIE INCONTROL

OPEN ALL
Čo sú to aplikácie systému InControl?
Ako si môžem kúpiť aplikácie systému InControl?
Môžem si kúpiť aplikácie InControl pre moje súčasné vozidlo?
Kúpil som si jazdené auto Land Rover, ktoré má aplikácie InControl zabudované. Môžem k nim pripojiť môj smartfón?
Môžem si stiahnuť aplikácie, ktoré sú k dispozícii pre iné regióny?
Koľko stoja aplikácie InControl ?
Môžem mať aplikácie InControl na hociktorom vozidle značky Land Rover?
Čo potrebujem predtým, než môžem využívať aplikácie InControl?
Aký je rozdiel medzi systémami CarPlay, Android Auto a InControl Apps? Môžem si zvoliť, ktorý systém budem používať?
Sú tablety podporované?
Je môj handset kompatibilný s aplikáciami InControl?
Mal by som si aktualizovať softvér v mojom iPhone?
Čo sa stane, ak neurobím update na iOS 9?
Môžem sa vrátiť späť na predchádzajúci OS?
Ktoré vozidlá sú kompatibilné s justDrive?
Je možné mať aplikácie InControl na viacerých smartfónoch?
Čo sa stane, ak nemám dátové pripojenie?
Prečo musím povoľovať aplikáciu pred jej použitím vo vozidle?
Čo sa stane, ak nemám dátové pripojenie?
Je tento povoľovací proces požadovaný pre každú aplikáciu?
Budem to musieť urobiť vždy keď nastúpim do auta?
Požaduje sa tento postup pre telefóny iPhone aj Android?
Aká podpora existuje pre dotazy o aplikáciách InControl?
Urobil som si update na iOS 9,prečo musím absolvovať proces povoľovania keď chcem použiť novú aplikáciu v aute?
Čo sa stane, ak si neurobím update na iOS 9?
Je môj Windows telefón kompatibilný s ICA?
Prečo musím pripojiť môj telefón na USB port?
Ako si nainštalujem aplikácie Land Rover InControl na mojom smartfóne?
Mal by som si stiahnuť aplikácie InControl a všetky aktualizácie cez Wi-Fi?
Ako zistím, kedy sa nové aplikácie stanú kompatibilnými?
Ako si nainštalujem kompatibilnú aplikáciu?
Prečo nie sú moje aplikácie k dispozícii na InControl Apps?
Aktualizoval som svoj telefón a aplikácie InCntrol nefungujú.
Budú InControl Apps stále fungovať keď sa vozidlo pohybuje?
Musím si vytvoriť účet, keď chcem používať niektoré aplikácie?
Vykonal som telefonický hovor a musel som odomknúť môj iPhone predtým než som mohol znovu používať aplikácie InControl. Prečo?
Keď pripojím môj telefón k vozidlu, vždy sa na ňom objaví okno, ktoré ma žiada o povolenie pripojenia. Ako mám tomu zabrániť?
Využívajú aplikácie InControl mobilné dáta?
Keď používam hlasovú komunikáciu, prečo môj klaster ukazuje prebiehajúci telefónny hovor?
Ako umožním prehrávanie hudby z Cloudu?
Ako si vyberiem obľúbenú aplikáciu a dostanem ju na prednú obrazovku?
Aký pripojovací kábel potrebujem?
Ktorý USB port mám použiť?
Kde mám umiestniť moje zariadenie, keď som ho pripojil k aplikáciám InControl?
Je potrebné spustiť aplikáciu pred pripojením k vozidlu?
Môj telefón je pripojený a môžem vidieť aplikácie, ale cez reproduktory v aute nedostávam žiaden zvuk. Ako sa pripojím k Bluetooth?

Pri zavádzaní systému InControl môžu byť niektoré uvedené funkcie voliteľné a závislé od krajiny alebo pohonnej jednotky. Dostupnosť a úplné podmienky vo vašej krajine vám poskytne miestny predajca Land Rover. Niektoré funkcie vyžadujú vhodnú SIM kartu s dátovým paušálom, ktorá vyžaduje dodatočné predplatné po počiatočnom období, ktoré vám poskytne predajca. Mobilné pripojenie nie je možné zaručiť vo všetkých lokalitách.

PODPORA PRE LAND ROVER INCONTROL

WEBOVÁ STRÁNKA MY LAND ROVER INCONTROL

WEBOVÁ STRÁNKA MY LAND ROVER INCONTROL

Zaregistrujte sa a prihláste sa do aplikácie My Land Rover InControl, aby ste si mohli prispôsobiť svoje preferencie a spravovať funkcie InControl.
NAVŠTÍVTE WEBOVÚ STRÁNKU MY LAND ROVER INCONTROL
PODPORA PRE LAND ROVER INCONTROL

PODPORA PRE LAND ROVER INCONTROL

S radosťou vám pomôžeme s akýmikoľvek problémami alebo vám povieme podrobnosti o aplikácii Land Rover InControl.
PODMIENKY A USTANOVENIA

PODMIENKY A USTANOVENIA

Prístup k zmluvným podmienkam a ustanoveniam Land Rover InControl a dokumentom o ochrane osobných údajov nájdete na lokálnych webových stránkach Land Rover.
ZOBRAZIŤ ZMLUVNÉ PODMIENKY