MAJITEĽ
  • Aké je moje VIN číslo?

    VIN číslo je identifikačné číslo vášho vozidla a je jedinečné pre vaše vozidlo. VIN číslo nájdete vyrazené na štítku, ktorý je viditeľný cez spodnú časť ľavej strany čelného skla. Ďalšie informácie nájdete v aplikácii iGuide. Prístup k aplikácii získate tu.

  • Ako si môžem vymeniť kľúč?

    Z bezpečnostných dôvodov vám odporúčame v súvislosti s akýmikoľvek otázkami týkajúcimi sa kľúčov kontaktovať vášho miestneho predajcu. Svojho najbližšieho predajcu nájdete tu

  • Kde môžem získať certifikát konformity (COC)?

    Certifikáty konformity je možné poskytnúť len pre vozidlá zakúpené v EÚ. Upozorňujeme, že za poskytnutie sa môže účtovať poplatok, ktorý sa môže na jednotlivých trhoch líšiť. Ak chcete zistiť viac, kontaktujte svoj miestny trh. Spoločnosť Land Rover neposkytuje certifikáty konformity pre žiadne trhy mimo EÚ.

  • Kde môžem zistiť, akú špecifikáciu má moje vozidlo Land Rover?

    Špecifikáciu svojho vozidla môžete nájsť na stránke Informácie pre vlastníkov. Na prístup k špecifickým informáciám sa môže vzťahovať poplatok.

  • Ako môžem aktualizovať satelitnú navigáciu?

    Na získanie aktualizácií satelitnej navigácie navštívte svojho miestneho predajcu, ktorého nájdete tu alebo navštívte webovú stránku miestneho trhu.

  • Aké pneumatiky si môžem zakúpiť pre svoje vozidlo Land Rover?

    Náš schválený rad pneumatík zahŕňa zimné pneumatiky, celoročné pneumatiky a terénne pneumatiky (k dispozícii len pre vozidlá Defender), ktoré nájdete tu.

  • Mám klasické vozidlo a potreboval by som viac informácií. Na koho sa môžem obrátiť?

    Pošlite e-mail nášmu tímu pre klasické vozidlá na adresu: sales@classic-jaguarlandrover.com. Radi vám pomôžu. Prípadne navštívte našu webovú lokalitu venovanú klasickým vozidlám.

  • Čo je zahrnuté v záruke?

    Všetky informácie o záruke vrátane možnosti predĺženia záruky nájdete na našej stránke o zárukách.

  • Ako často je potrebné vykonávať servis môjho vozidla Land Rover?

    Vaše vozidlo inteligentne identifikuje, kedy je potrebný servis, na základe faktorov, ako je štýl jazdy a prejdená vzdialenosť. Vo všeobecnosti to bude po 24 mesiacoch alebo 21 000 km, podľa toho, čo nastane skôr*. Vaše vozidlo a aplikácia InControl vás upozornia, keď bude čas rezervovať si servis.

  • Kde môžem nájsť miestneho predajcu?

    Použite náš vyhľadávač predajcov na vyhľadanie najbližšieho predajcu. Ak nedokážete nájsť predajcu, kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára.

  •   Na koho sa môžem obrátiť v prípade poruchy?

    Bude potrebné kontaktovať poskytovateľa cestných asistenčných služieb. Číslo na cestnú asistenčnú službu nájdete v aplikácii InControl alebo – ak ste v záručnej dobe – môžete na zavolanie asistenčnej služby použiť tlačidlo poruchy v strešnom paneli.

PREDAJ
  • Ako môžem doviesť vozidlo Land Rover?

    Z dôvodu rôznych špecifikácií a požiadaviek na servis a záruku nemôžeme priamo podporiť osobný dovoz vozidiel, poskytnúť ďalšie informácie o tomto procese alebo poskytnúť osvedčenie o zhode, nakoľko by takéto vozidlo bolo potrebné testovať/skontrolovať pre trh, na ktorý je určené.

     

    Upozorňujeme, že spoločnosť Land Rover vyrába a dodáva vozidlá na jednotlivé trhy, pričom zabezpečuje, že špecifikácia vozidla je v súlade právnymi predpismi pre miestne trhy a zároveň je vhodná pre prostredie, v ktorom sa bude používať. Tento proces je podporovaný prostredníctvom siete oficiálnych dovozcov, franšízových predajcov a servisných technikov z autorizovaných servisov značky Land Rover, ktorí absolvovali školenie na podporu procesov predaja a popredajných služieb.

    Preto vám odporúčame, aby ste sa pred dovozom vozidla obrátili na vášho miestneho predajcu a ministerstvo dopravy na cieľovom trhu.

  • Chcem si kúpiť vozidlo alebo zistiť viac o vozidle Land Rover. Na koho sa môžem obrátiť?

    V prípade otázok týkajúcich sa nákupu vozidla Land Rover alebo akýchkoľvek podrobností o tom, čo je súčasťou vášho nákupu, sa obráťte na svojho predajcu.

  • Mám záujem o informácie o obrnených vozidlách, vozidlách SVO a TDMS Land Rover. Na koho sa môžem obrátiť?

    Otázky pošlite e-mailom na adresu svo@landrover.com alebo armourd@jaguarlandrover.com. Ďalšie informácií o vozidlách SVO nájdete na tejto stránke . V prípade vozidiel TDMS nás kontaktujte.

VŠEOBECNÉ
  • Chcel/-a by som kontaktovať oddelenie služieb zákazníkom spoločnosti Land Rover. Komu môžem poslať svoju otázku?

    Akékoľvek otázky v oblasti služieb zákazníkom pošlite tímu na vašom miestnom trhu a zástupca Land Rover vás bude kontaktovať. Kontakt pre miestny trh nájdete tu. Prípadne môžete vyplniť kontaktný formulár a vybrať možnosť Globálne otázky zákazníkov. Uveďte svoje celé meno, kontaktné údaje, číslo VIN, krajinu bydliska a názov miestneho predajcu.

  • Mám záujem pracovať pre spoločnosť Land Rover. Ako sa môžem uchádzať o pracovnú príležitosť?

    Navštívte našu stránku s pracovnými ponukami alebo nás kontaktujte e-mailom: INTLOPPS@jaguarlandrover.com.

  • Mám záujem o prehliadku továrne. Kde môžem získať viac informácií?

    Informácie o všetkých prehliadkach našich tovární nájdete tu.

  • Kde môžem získať brožúru?

    Elektronickú brožúru si môžete stiahnuť tu. Prípadne môžete navštíviť miestneho predajcu. Upozorňujeme, že spoločnosť Land Rover neskladuje zásoby centrálne.

     

  • Mám záujem o skúšobnú jazdu. Kde môžem získať ďalšie informácie?

    Viac informácií a polohu najbližšieho centra Experience Centre nájdete tu.

*V závislosti od konkrétneho trhu.