Na výrobe každého modelu Defender sa podieľajú tisíce ľudí a tisíce dielov. Deniz Yetkin to všetko riadi.

Deniz sa stará o to, aby bol každý nový vývoj v rámci rodiny Defender dodaný načas, v správnej kvalite a za správnu cenu. Spoločnosť JLR ju nazýva vedúcou procesného reťazca pre programy vozidiel.

Je to dôležitá úloha, na ktorej spolupracujú ľudia v Spojenom kráľovstve, na Slovensku a v Maďarsku, aby splnili ciele v oblasti stratégie, dizajnu, vývoja a uvedenia vozidla na trh. A to nie je všetko: Deniz dohliada aj na päť tímov zameraných na bezpečnosť, sedadlá, kabínu, dvere/sklá a kokpit/klimatizáciu vozidla Defender. 

Upper side view of Defender
Defender Side View Of Drivers Seat

Deniz pracuje na znovuzrodenej ikone s pohonom všetkých kolies v každej etape. „Počnúc počiatočnou fázou návrhu úzko spolupracujem s tímom konštruktérov, aby bol výrobok inovatívny, ale zároveň aj spĺňal najvyššie štandardy kvality a spoľahlivosti.

 

„Podieľam sa na dôkladných inžinierskych procesoch, takže každý aspekt návrhu sa prísne skúma. Zahŕňa to dohľad nad fázami skúšobnej výroby, riešenie problémov, ktoré sa objavia, a zdokonaľovanie dizajnu, aby spĺňal prísne normy stanovené pre vozidlo kalibru Defender.“ 

 

Potom nasleduje skúšobná výroba a nakoniec sériová výroba. Na Deniz čaká ešte veľa práce.

 

„Moja úloha zahŕňa aj správu rozpočtov, nástrojov, nákladov na dizajn a vývoj, ako aj ceny dielov, aby sa zabezpečil celkový úspech a udržateľnosť každého projektu Defender.“

 

Pred prácou na modeli Defender bola projektovou manažérkou pre kvalitu dodávateľov, potom manažérkou kvality v oblasti elektrotechniky, kde riadila rôznorodý globálny tím pracujúci na softvéri, infotainmente, pokročilých asistenčných systémoch vodiča a kvalite elektrických rozvodov.

 

Denizino desaťročné pôsobenie v spoločnosti JLR jej prinieslo hlbokú lásku k modelu Defender. „Jeho jedinečná kombinácia luxusu a spoľahlivosti vo mne rezonuje. Vyrobiť vozidlo, ktoré v sebe spája dobrodružstvo a spoľahlivosť, nie je len práca, ale aj zdroj nesmierneho uspokojenia.“ 

Podobne ako mnohí jej kolegovia, aj ona vyvracia myšlienku, že ide o auto vytvorené mužmi pre mužov.

„Zmes dobrodružstva a luxusu v modeli Defender mnou rezonuje na osobnej úrovni, pretože presahuje tradičné rodové normy. 

„Moja úloha pri formovaní procesu vývoja zaručuje, že Defender odráža preferencie rôznorodého publika – vrátane žien, ktoré oceňujú dobrodružstvo aj kultivovanú jazdu.“ 

Jedným z príkladov, na ktoré Deniz poukazuje, je funkcia automatickej výšky pri nastupovaní navrhnutá s cieľom uľahčiť nastupovanie a vystupovanie z vozidla Defender. „Túto funkciu milujem najmä ako žena. 

„Snažím sa vytvárať produkty, ktoré nájdu odozvu u širokej škály jednotlivcov, a toto premyslené zohľadnenie rôznych potrieb je príkladom záväzku k inkluzívnosti v rámci tímu Defender.“ 

ĎALŠIE PRÍBEHY MODELU DEFENDER

supporting confident women

ŽENY, KTORÉ PREKONALI NEMOŽNÉ

Oslávte neohrozené ženy, ktoré sa nezľaknú náročných výziev s vozidlami Defender. 

Profile Photo of Emma Kowalczuk

HARMÓNIA INŽINIERSKYCH ZRUČNOSTÍ

Emma, ako vedúca oddelenia elektromagnetiky, vedie tím odborných inžinierov, ktorí pomocou počítačových simulácií zabezpečujú harmonické fungovanie bezdrôtových technológií. 

Profile photo of Ceri Bateman

TVAROVANIE BUDÚCNOSTI

Ceri spája charakteristický vzhľad vozidla Defender s jeho výkonom a odolnosťou. Jej vplyv na model Defender je viditeľný v jeho nádherne navrhnutých svetlometoch.

PRESKÚMAJTE DEFENDER

Parked car in the desert

DEFENDER 130

Najväčší priestor vo svojej triede až pre osem cestujúcich s tretím radom sedadiel.

Side view of the parked car in the greenary

DEFENDER 110

Väčší priestor so siedmimi sedadlami a možnosťou tretieho radu.

Side view of the parked car

DEFENDER 90

Vyberte si z piatich alebo šiestich sedadiel.

Side view of the defender

DEFENDER HARDTOP

K dispozícii s piatimi, šiestimi alebo siedmimi sedadlami v dvoch prevedeniach karosérie.