NABÍJANIE PLUG-IN HYBRIDU (PHEV)

NABÍJANIE PLUG-IN HYBRIDU (PHEV)

VŠADE DOBRE, DOMA NAJLEPŠIE

V prípade plug-in hybridného vozidla (PHEV) Land Rover vybavíte väčšinu nabíjania v pohodlí domova.

Zvyčajne ide o najlacnejší a najpohodlnejší spôsob nabíjania (je to rovnako ľahké, ako zapojiť telefón do siete), takže pri lokálnych jazdách po meste už nikdy nebudete musieť navštevovať čerpacie stanice.

URÝCHLITE SI TO S DOMÁCOU NABÍJAČKOU

URÝCHLITE SI TO S DOMÁCOU NABÍJAČKOU

Najrýchlejší spôsob, ako nabiť svoje vozidlo PHEV doma, je použiť odborne namontovanú domácu nabíjačku.
BEZPEČNÉ NABÍJANIE, BEZ OHĽADU NA POČASIE

BEZPEČNÉ NABÍJANIE, BEZ OHĽADU NA POČASIE

Naše odporúčané domáce nabíjačky schválil vládny Úrad pre nízkoemisné vozidlá (OLEV, Office for Low Emission Vehicles) a ich použitie je bezpečné v každom počasí. Či už prší, alebo svieti slnko, vždy budete pripravení jazdiť na elektrinu.

NABÍJANÍM DOMA ŠETRÍTE PENIAZE

Zapojenie do siete je nielen neuveriteľne praktické, ale je to aj lacnejšie než každodenná prevádzka vozidla na benzín či naftu. Navyše obvykle ušetríte viac peňazí, keď budete nabíjať doma, než pri nabíjaní mimo domu. Náklady si môžete ešte viac znížiť využívaním sadzieb za elektrinu mimo špičky.


Pozrite sa, koľko by ste mohli ušetriť napríklad pri šoférovaní modelu Range Rover Evoque PHEV, ak ho budete nabíjať doma.

DENNÝ NÁJAZD 16 KM

Úspora 457 libier ročne1

DENNÝ NÁJAZD 32 KM

Úspora 784 libier ročne1

DENNÝ NÁJAZD 64 KM

Úspora 1 554 libier ročne1

DENNÝ NÁJAZD 96 KM

Úspora 1 513 libier ročne1

NABÍJANIE MIMO DOMU

SLEDUJTE PRIEBEH NABÍJANIA ODKIAĽKOLVEK

ČASY NABÍJANIA VOZIDLA PHEV

Naše údaje týkajúce sa rýchlonabíjacích staníc na jednosmerný prúd (zvyčajne dostupných na diaľničných odpočívadlách a pri hlavných cestných ťahoch) sa uvádzajú do úrovne 80 %. Dôvodom je skutočnosť, že nad úrovňou 80 % sa rýchlosť nabíjania výrazne zníži v záujme ochrany akumulátora a jeho optimálnej životnosti.

Vehicles Maximum electric range AC home and public charging (7kW) 0 – 100% Rapid DC charging (50kW) 0 – 80%
New Range Rover PHEV Up to 70 miles†† From 5 hours3 From 60 minutes
New Range Rover Sport PHEV Up to 70 miles†† From 5 hours3 From 40 minutes3
Range Rover Velar PHEV Up to 33 miles†† From 2 hours 16 minutes3 From 30 minutes3
Range Rover Evoque PHEV Up to 39 miles†† From 2 hours 12 minutes3 From 30 minutes3
Land Rover Discovery Sport PHEV Up to 37 miles†† From 2 hours 12 minutes3 From 30 minutes3
Land Rover Defender PHEV Up to 27 miles†† From 2 hours 30 minutes3 From 30 minutes3

†† Uvedené hodnoty vychádzajú z oficiálnych testov výrobcu v súlade s legislatívou EÚ pri plne nabitom akumulátore. Slúžia len na porovnanie. Hodnoty dosiahnuté v reálnej prevádzke sa môžu líšiť. Hodnoty emisií CO2, spotreby paliva či energie a dojazdu sa môžu meniť v závislosti od rôznych faktorov, napríklad od spôsobu jazdy, okolitých podmienok, zaťaženia, namontovaných diskov kolies a príslušenstva, aktuálnych podmienok na trase a stavu akumulátora. Hodnoty dojazdu sa určili pomocou sériovo vyrábaného vozidla na štandardizovanej trase.

1 Pri výpočte úspory sa vychádzalo z poskytnutých príkladov denného nájazdu. Pri výpočte sa použil dojazd na elektrinu eAER podľa postupu WLTP modelu Range Rover Evoque 1.5P P300e PHEV s pohonom AWD a automatickou prevodovkou vo výbave R-Dynamic (55 km), jeho využiteľná kapacita akumulátora (12,2 kWh), priemerné náklady na elektrinu pri štandardnej sadzbe (19 p/kWh) a kombinovaná spotreba spaľovacieho motora uvedeného vozidla po vybití akumulátora podľa postupu WLTP (9,1 l/100 km). A to v porovnaní s kombinovanou spotrebou paliva podľa postupu WLTP modelu RR Evoque 2.0P P200 s pohonom AWD a automatickou prevodovkou vo výbave R-Dynamic S (8,9 l/100 km) a priemernými nákladmi na liter benzínu (1,35 libry) pri rovnakom počte kilometrov za 1 rok. Údaje boli správne v čase uverejnenia.

2 Kompatibilné len so smartfónmi. Závisí od dostupnosti platforiem tretích poskytovateľov na trhu a mobilného signálu.

3 Časy nabíjania sa môžu líšiť v závislosti od mnohých faktorov, okrem iného napríklad od veku, stavu, teploty a aktuálnej úrovne nabitia akumulátora, použitého zariadenia a dĺžky trvania nabitia.